Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso mají za sebou velmi úspěšné období, Citroën C4 Picasso se v 1. pololetí roku 2014 stal v Evropě lídrem svého segmentu. Oba vozy byly na trh uvedeny v červnu 2013 a setkaly se s velkým úspěchem. V Evropě se jich prodalo již více než 125 000 kusů.
Citroën C4 Picasso, který získal od novinářů i odborníků řadu ocenění, dosáhl velmi dobrých obchodních výsledků, jeho podíl na trhu stále stoupá a na konci prvního pololetí 2014 obsadil v Evropě první příčku. Jde o opravdové uznání know-how a postavení značky Citroën na evropském trhu.
Citroën C4 Picasso dokázal zákazníky přesvědčit svými přednostmi, téměř 2/3 prodaných vozů je ve vyšších úrovních výbavy. Citroën C4 Picasso okouzluje svým čistým a expresivním designem, dynamickými liniemi a jedinečným světelným podpisem, dále také komfortním řízením, k němuž přispívá použití platformy EMP2, která zajišťuje vynikající jízdní stabilitu. Komfortu si užívá celá posádka, díky tomu, jak vůz sedí na silnici, jaké nabízí prosvětlení kabiny a jak je jízda v těm tichá.
Další předností jsou použité technologie zvyšující komfort a pohodu. Patří k nim dotykový displej 7“, panoramatická obrazovka 12“ HD, paket Lounge, automatický parkovací systém Park Assist nebo hands free nastupování a startování.
Citroën C4 Picasso je oceňován i pro svou nízkou spotřebu (od 3,4 l/100 km) a emise (od 98 g CO2/km) a pro nízké provozní náklady. Vozy c4 Picasso a Grand C4 Picasso si získaly i mnoho zákazníků z řad firem, prodeje v této kategorii překonaly prognózy. V české republice patří rovněž mezi oblíbené rodinné vozy.